Sun is up

Dålig uppdatering I know... men har typ glömt att blogga, men nu är jag väl på rätt spår igen!
Gårdagen kommer jag inte ihåg mer än att vi hade cooper test! Vilket var sjuuuukt jobbigt!! Jag ska verkligen börja träna upp min kondition, kände på allvar hur otroligt dålig kondition jag har fått nu de här två ''slappa'' åren sen jag slutade på fotbollen! Hade tänkt att ta en springtur idag, men eftersom jag har ont bara när jag går av träningsverk så får det vänta till i morgon eller något...

Idag började jag kl 10 med en matte lektion, sen gick jag och och några kompisar och åt lunch (frukost för min del)... sen åkte jag hem. Så det blev en väldigt kort skoldag för min del idag. Sen när jag kom hem har jag pluggat, städat och njutit av livet typ :)
Nu ska jag städa klart det sista i mitt rum sen göra mig i ordning för sängen, hörs i morgon godingar, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0