Solen har börjat hitta tillbaka

Sitter här och lyssnar på lite music och funderar på att städa... vet dock inte om jag har varken lust eller ork!
Dagen har iaf varit väldigt slapp, vilket jag gillar SÅHÄR MYCKET! Och efter skolan lurade Jenn ut mig på lite äventyr innan jag därefter kunde ta mig till gullmarsplan. Årsta, hahahaha gulligt litet ställe det där!
På gullmarsplan mötte jag upp Julia, vi åkte in till Gamla stan och köpte lite mat/glass och satte oss sedan vid vattnet och snackade om livet. Så kul att träffa henne igen, verkligen! Måste göras om!!

I morgon är det fredag vilket ska bli sjukt galet nice!!!!!! Helg med underbara vänner väntas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0