Hej

Förlåt för dålig uppdatering... men bättre sent än aldrig, visst? :)

I fredags åkte jag Jen, Jess och Mona till mig efter skolan och umgicks, därefter kom Mickan och Danijela och då åt vi på kina resturang, så gott! Sen blev det hem till mig igen för att kolla film, haha och vi kollade på ''Halloween'', dålig och störd film. Såg inte ens klart den hehehe..

I går var planerna att jag och några goa classmates skulle åka till grönan, men vädret var ju inte direkt så fint så vi skjuter upp det till den kommande veckan istället :)
Så istället för att åka till grönan åkte vi till vällingby, haha för att upptäcka lite nya ställen. Där kikade vi runt i affärer och fikade, köpte dessutom en mors dags present till mamma som jag ska ge ikväll så fort hon kommer hem...
Vid 6 tiden åkte vi hem och då åkte jag och Jessica hem till mig och åt middag och hade en hemma myskväll bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0