Heeelg

Godmorgon på er!
Gårdagen spenderades i skolan til halv 1 och därefter åkte jag och Mickan hem till mig och satte upp studsmattan, åt och chillade lite bara. Därefter åkte vi in till stan och mötte upp Jempa, Fredric, Fabian och Simon. Tanken var at vi skulle se på fast and furios 5, vilket vi gjorde också. Asåååå ååå jag är så kär, Paul Walker är typ världens snyggaste och satt ju typ och dregla hela filmen! Annars var filmen för övrigt sjukt bra och kan verkligen rekomenderas :D
Mina planer för idag var som så att jag skulle in till stan och shoppa, plus att jag skulle träffa Emelie, har dock inte snackat med henne något nu så ja vet inte och jag vet inte om jag orkar åka till stan för då måste jag börja fixa mig nu och jag är nyvaken och seg... aja nu ska jag äta frukost sen får vi se. Hörs senare gott folk!

Kommentarer
Postat av: andrea

har du inte insett att paul är världens snyggaste/sexigaste/mest perfekta man förrän nu?

2011-05-23 @ 22:14:05
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0