Sköön skoldag

Hej mina kära vänner!
Kollade nyss klart på tvn och ska strax plugga lite matte inför matte nationella som jag har i morgon.
Dagen har iaf varit väldigt skön, hade typ 2 håltimmar och så kollade vi på någon film på engelskan. Fast blev inge film tittande för min och mickans del iaf då vi lekte lite med mobilkameran. Asså vad hade livet varit utan en iphone och dess funktioner/appar, haha så kul!
Annars då, jag råkade nocka stackars jessica på hennes näsa med mitt huvud så hon började blöda plus att jag nästan höll på att dränka min mobil i ''burn'' duktig som jag är!
Orkar inte skriva mer nu, utan bjuder istället på några bilder från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0